12-10-2014

Color Jacket


Hi vandaag heb ik een outfit voor jullie.
















Ik was vandaag met mijn zus in het griftpark, een park bij mij in de buurt. Het zonnetje scheen lekker dus we besloten onze outfit te fotograferen. Ik draag hier een van mijn favorieten jasjes met hele mooie kleuren, in een bijzonder patroon. Met mijn zwarte hempje, zwarte skaterskirt, een panty en mijn witte all stars zonder veters. De outfit zonder het jasje is heel erg saai maar met het jasje word het heel vrolijk en feestelijk vind ik. Bij het griftpark is ook een soort kleine boederij met allemaal lieve dieren. We konden het niet laten om nog even met deze koe te knuffelen en om op de foto te gaan. Hij keek op de foto wel een beetje boos maar ja:) Mijn make up was best wel simpel, een beetje mascara en een nude lippenstift. 

Jasje: men at work
hempje: h&m
skaterskirt: h&m
panty: hema
schoenen: converse

x Merel

2 opmerkingen: