04-08-2014

10 xFavoriete zomer nagellakjes

Hoi, ik laat vandaag mijn favoriete zomernagllakjes. Deze lakjes draag ik deze tijd erg vaak.



Dit is een lakje van O.P.I, Die ik heel goedkoop kocht bij de action. Het is een crackle lakje. Eerst was dat heel erg in, nu minder, Daarom was het zo goedkoop. Maar ik vind het nog steeds super leuk. Ik doe een laagje van het O.P.I lakje over een wit lakje.

Pink shatter 58


Ik vind dit een hele mooie top coat van maybelline. Het lijkt een beetje op een confetti laagje. Ook vind ik het erg vrolijk staan.

Maybelline 04 Alley Atitude


Dit is een kleurtje van essie. Dit vind ik een hele mooie kleur. 

essie


Hier weer een lakje van essie. Dit Is een groen blauw achtig lakje.

essie


Dit Is een heel handig nailairt kwastje. Hiermee kan je stipjes of streepjes mee zetten.

etos nummer 08


Nu een vrolijk kleurtje In het blauw.

hema 09


dit vind ik een leuk kleurtje voor een feestje bijvoorbeeld.

Catrice Pinky And The Brain 07


Dit vind ik een heel mooi zalm achtig kleurtje. Ik vind deze kleur extra mooi als ke wat bruiner bent. Dit lakje van rimmel heeft een heel fijn kwastje, waar je makkelijk mee lakt.

Rimmel


 Deze kleur kon je al eerder zien bij mijn 5 favouriten. Gewoon een leuk kleurtje van Kiko.

Kiko 337


dit lakje heb ik een keer voor mijn verjaardag gekregen. Dit lakje komt van de etos. Ik vind dat etos super leuke nagellak kleurtjes hebben

etos 79


Dit was mijn favourite nagellak ik hoop dat je het leuk vond.

x Merel









2 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een leuke lakjes allemaal! Heel fijn dat je er ook swatches van hebt gemaakt :) X

    BeantwoordenVerwijderen