11-08-2014

mijn Verjaardag

Hoooi, ik was met Rozemarijn (mijn tweelingzus) 3 augustus jarig. Ik ben 13 jaar geworden. Ik was die dag op Paros een eiland van Griekeland. Het was een hele leuke dag. Ik heb wat foto's gemaakt. Zo krijg je een idee hoe mijn verjaardag was.





Toen we wakker waren geworden, kregen Rozemarijn en Ik gelijk onze cadeautjes. Daarna gingen we gelijk naar een cafe, waar ze allemaal lekkere smoothie's hadden.


Ik had een smoothie met mango, annenas en banaan. Het was heel erg lekker.


Daarna gingen we naar een restaurantje om wat te eten. Rozemarijn en ik deelde deze mega grote wafel :)


Ook at Ik yoghurt met walnoten en honing.


Daarna gingen we met de bus naar het strand.


Het was een heel mooi schoon strand, met helder water. 


Ook huurde we een windsurf plank. Dat was heel erg leuk. Ik had het al vaker gedaan. Maar het was best wel moeilijk:)


Na het surfen waren we best moe en gingen we nog wat drinken bij het strand. Ik had een cafe frappe. Ook was het heel erg leuk want toen beldde ik ook nog even met Julie een hele goeie vriendin.


uiteindelijk gingen we weer terug met de bus naar ons hotel. Daar waren heel veel lieve kittens, waar je heel goed mee kon knuffelen. ♡


Dit was trouwens mijn outfit. Een jurkje die ik speciaal kocht bij de pull and bear. Met een riempje en sandaaltjes.


we gingen bij een restaurantje avondeten. Ik had pasta die erg lekker was.



dit was mijn verjaardag. Ik had een hele leuke gezellige dag. Ik hoop dat jullie het leuk vonden

x Merel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten