27-02-2015

Snowboarden - Vingino ski bril


Mijn vakantie is al weer bijna voorbij maar ik was in Oostenrijk! Mijn broer zus en ik gingen  snowboarden wat super leuk was en mijn ouders gingen skiën, daarbij heb je natuurlijk ook een bril bij nodig. Ik laat vandaag mijn bril zien van Vingino waar ik helemaal verliefd op ben:) Want het is geen saaie bril maar een hele mooie hippe bril!





Dit is zijn de brillen, ik vind vooral de glazen super gaaf! De bovenste bril is van mij en de onderste bril is van mijn zus Rozemarijn. Het zijn spiegelglazen met verschillende kleuren erin. Als je zelf door de bril kijkt is het zet als een zonnebril en heb je natuurlijk niet al die kleurtjes in je zicht:) De band vind ik ook erg leuk het deed mij een beetje denken aan een denim stofje. 

De brillen worden Goggles genoemd, deze zijn van Vingino. More Eyewear verkoopt en ontwerp hele mooie brillen zeker een kijkje waart! Het zijn niet alleen maar wintersport brillen maar ook normale brillen. 

Vingino kids (tot 16 jaar) de site van vingino kids. 
Vingino tieners de site van vingino tieners.


Hier zie je mijn bril zonder mijn helm, Hier kan je het spiegeleffect nog beter zien. Ik vind het zo mooi! Dit vind ik veel hipper dan een normale saaie bril. De rand is mintgroen, een lief kleurtje.



Hier sta ik op de skipiste. Maar ik heb een best kleurrijke jas, dus ik wist niet zeker of de bril er wel bij zou staan. Maar toen ik het samen zag staan vond ik het heel erg leuk en vrolijk staan.

ooh ja voor ik het vergeet er komt ook nog een filmpje waar in ik snowboard, er zitten ook veel bloopers in, want geloof me ik viel erg vaak haha:) Dus hou mijn youtube kanaal in de gaten! 


Conclusie

Rozemarijn en ik zijn super blij met deze leuke brillen, ze zaten ook lekker. Mijn vakantie was super leuk met mijn gezin en met onze brillen zagen we er hip uit! 

Hoe was jouw vakantie?

x Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten