10-02-2015

Lipstick, lippotlood - Kiko


Het is bijna Valentijnsdag en daar horen natuurlijk mooie lippen bij! Deze mooie lipstick en lippotlood van Kiko geven je lippen een super mooie rood/roze kleur.




De verpakking ziet er mooi strak uit. Ik heb een andere lipstick van kiko waar ik super blij mee ben. Helaas blijft die lipstick niet zo lang zitten dus ik ben benieuwd of deze lipstick langer blijft zitten en of  het lidpotlood fijn is.


Tijd voor de swatches! Links is de lippenstift en rechts is het lippotloodje. De pigment vind ik mooi, het is een niet al te opvallende kleur maar de kleur is zeker aanwezig! 


De lippenstift met het lippotlood staat erg mooi. Ik heb de lippenstift gedragen en hij overleefd een ontbijt en lunch makkelijk. Dat verbaasde me want mijn andere kiko lipstick gaat er dan snel af, misschien komt het nu ook wel omdat ik een lidpotlood gebruik. na een tijdje gaat de kleur wel een beetje weg maar dan kan je het natuurlijk even bijstiften.




Ik ben echt super blij met deze lipstick en lippotlood!


Wat is jou favoriete lipstick?



x Merel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten