01-02-2015

Kiko - Blush


Vandaag review ik deze super mooie blus van kiko! Met dit sombere weer kunnen mijn wangen wel een mooi kleurtje gebruiken. Dit is een hele mooie oude limited Edition van kiko.





Ik vind de verpakking super mooi. Het is een duo bush met 2 kleuren. De rechter kleur is veel meer roziger dan de linker kleur. Het doosje van de blush lijkt op een kaart spelletje en de blush zelf heeft een heel mooi figuur op de verpakking. De binnenkant vind ik heel erg gaaf! Er zit in de verpakking een handig spiegeltje en in de blush staat een mooi patroon afgedrukt.


Limited edition 

Top Pairs blush

03 Rosewood and azalea




Het pigment ziet er prima uit. Het heeft genoeg pigment voor mooie roze wangen. Je moet de blush wel stevig aanbrengen, anders komt er niet veel pigment van af.


Ik ben super blij met mijn nieuwe blush! Ik heb deze blush op de Kiko site gekocht, omdat Kiko helaas niet in Nederland word verkocht. Het is dus een oude limited edition maar nog steeds te koop. Omdat het een oude collectie is, is die nu ook super goed afgeprijsd. Natuurlijk komt er dan nog ongeveer 6 euro verzendkosten bij, maar ik had toevallig een actie code (is niet meer geldig) waarmee je geen verzendkosten hoefde te betalen. Het is wel zo bij kiko dat je minimaal boven de 25 euro bestellen.

site van Kiko

x Merel




Geen opmerkingen:

Een reactie posten