04-03-2015

Outfit - New Jacket


Vandaag had ik niet zo'n bijzondere dag, het is vandaag woensdag. Ik had gewoon school en zo ga ik zo nog hockeyen. daar heb ik wel zin in. Ik wilde wel even mijn outfit op de foto zetten want ik heb een erg leuk nieuw bomber jasje!










Ik vind het zo'n mooi jasje! Ik heb hem besteld bij de h&m met een hele goeie afprijzing. Ik vind de kleuren heel gaaf en ik kreeg vandaag veel leuke complimentjes er over:) Ik heb gemerkt dat er momenteel erg veel bomber jacket's in de stad hangen, super leuk. Ik denk dat ze een beetje in de mode zijn/worden. Verder draag ik ook mijn nieuwe broek van de Monki. Het is een basic high waisted broek, die ik met veel dingen kan combineren. Hij zit mooi strak maar wel super lekker! Ook draag ik een basic hemdje en een heel lief kettinkje die mijn moeder heeft gemaakt. Na hockey ga ik nog leren voor natuur en dan nog even chillen. 

Welke kleren had jij vandaag aan?

bomber jasje - h&m
broek - monki
hemdje - h&m
kettinkje - kralen beadies

 x Merel



Geen opmerkingen:

Een reactie posten