05-06-2015

Trend Zomer - Midi Skirt

Vandaag ga ik een trend bespreken voor de zomer! Een trend die nu helemaal in is in de modewereld, is de midi skirt. Wil jij er ook helemaal hip bij lopen deze zomer? lees dan snel verder! 

Midi skirt
Je hebt ze in veel verschillende kleuren en printjes. Een midi skirt is een rok die over je knie valt. Het zit eigenlijk tussen een maxi rok en een skater skirt in, daarom ook de naam midi skirt. Het is wel een gedurfde rok, want ik heb nog weinig mensen er mee zien lopen. Wel zie ik op internet en in tijdschriften dat het helemaal in is. De rok valt denk ik niet bij iedereen in de smaak, omdat het weer eens iets anders is dan een standaard skater skirt. Ook is de rok misschien iets lastiger te combineren. Ook op de catwalk zie je de midi skirt! Deze hieronder is van Michael Kors.


Hoe te combineren?
Als je op internet zoekt midi skirt, zie je veel mooie outfits. Maar wat me opviel is dat bijna iedereen dan ook hakken aan had. Hakken zijn super mooi, maar natuurlijk zijn hakken niet zo handig voor school. Daarom heb ik een paar hele leuke outfits gevonden, waar de midi skirt met sneakers wordt gecombineerd. 


Zelf zou ik een midi skirt dragen met een leuke croptop en mijn all stars. Ik zou bijvoorbeeld een donkerblauwe midi skirt kiezen, met een streepjes crop top, een opvallende tas en mijn sneakers.


Maar ik vind de midi skirt met hakken ook super mooi en iets netter en feestelijker.

Waar kan je het kopen?


Je kan de rok bijvoorbeeld bij de h&m kopen. Maar eerlijk gezegd vind ik de outfit op het plaatje nogal saai. Maar je kan het natuurlijk combineren zoals je zelf wilt! Het is wel grappig want de roze rok helemaal in het begin, komt ook van de h&m, die zie je hier boven.

Mijn mening
Als ik op schaal van 1 tot 10 een cijfer moet geven, geef ik de trend een 8! Ik vind het een hele leuke trend! Vooral omdat minder mensen het dragen en je dan wel opvalt met je outfit. Ik vind het vooral tof als je de midi skirt met sneakers draagt! Ik wil er zelf een maken. Want ik vind de rok wel aan de prijzige kant. Ik denk namelijk dat ik er makkelijk zelf een kan maken. Als ik gewoon een mooie stevige stof op de lapjes markt (stoffenmarkt in Utrecht) koop wil ik dat proberen. Als ik dat heb gemaakt laat ik dat nog wel zien op mijn blog!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten